KONOPLJIN SHAKE, PESTO IZ KONOPLJE, CELO KONOPLJINE TESTENINE!

Ampak ali bo uporaba konoplje v kulinariki pridobila zasluženo mesto, ali je to le nov trend, ki bo kmalu izginil? Konoplja kot rastlina vsebuje mnogo hranilnih snovi, vendar kateri deli rastline so najbolj koristni?
Njihova majhna, rjava semena so bogata z beljakovinami, vlakninami in esencialnimi  maščobami. Konopljina semena imajo malo nasičenih maščob in ne vsebujejo transmaščob. Imajo antioksidativne učinke in zmanjšujejo simptome številnih obolenj, izboljšujejo zdravje srca, kože in sklepov.

KONOPLJINA SEMENA SO POPOLNI VIR BELJAKOVIN, SAJ JIH IMAJO TOLIKO KOT SOJA, HKRATI PA VSEBUJEJO VSEH 9 ESENCIALNIH AMINOKISLIN, KI SO KLJUČNEGA POMENA ZA ČLOVEKA.

Njihova majhna, rjava semena so bogata z beljakovinami, vlakninami in esencialnimi  maščobami. Konopljina semena imajo malo nasičenih maščob in ne vsebujejo transmaščob.

Imajo antioksidativne učinke in zmanjšujejo simptome številnih obolenj, izboljšujejo zdravje srca, kože in sklepov.
So popolni vir beljakovin, saj jih imajo skoraj toliko kot soja, hkrati pa vsebujejo vseh 9 esencialnih aminokislin, ki so ključnega pomena za zdravje človeka.
Uporaba te superhrane v kuhinji je zelo raznolika. Čez svežo solato lahko posujemo semena, za testenine lahko pripravimo pesto, ali pa jemo testenine iz konopljine moke! 
Načinov za pripravo je nešteto, naš najljubši je konopljin shake. Zmešamo poljubno sadje (banane, jagode, borovnice ipd.), nato dodamo tekočino (lahko sok, ovseno mleko), za češnjo na vrhu dodamo konopljina semena in/ali proteine, za okus lahko dodamo sveže liste ali cvetove, ki vsebujejo antioksidante in terpene.

POSTANI SAMOOSKRBEN TUDI TI! 

Vse kar potrebuješ za uspešno gojenje rastlin. Za začetnike, malo bolj izkušene in poznavalce gojenja, vse na enem mestu. Planta Grow a Seed!