Pogoji poslovanja

Splena trgovina PLANTA.si vam omogoča enostaven nakup 24 ur na dan, vse dni v letu. Brskajte med aktualno ponudbo kakovostnih tehničnih, vrtnarskih in drugih izdelkov za urbano vrtnarjenje.
S trgovino PLANTA.si (v nadaljevanju trgovina) upravlja podjetje SEME d.o.o., ponudnik storitve e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik).

Podatki o podjetju:

SEME d.o.o.
Tržaška 135
1000 Ljubljana
Slovenija


Poslovalnica:

PLANTA Shop
Tržaška 135
1000 Ljubljana
Slovenija

Podjetje je davčni zavezanec in je registrirano pod številko vložka Srg 2015/9068, ki ga je izdalo Okrožno sodišče v Ljubljani.


Davčna številka podjetja: SI25309153,
Matična številka podjetja: 6791743000.


Tekoči račun podjetja je odprt pri banki DELAVSKA HRANILNICA d.d., v Ljubljani.

IBAN: SI56 610000010076513, SWIFT/BIC KODE: HDELSI22

 

SEME d.o.o. si pridržuje pravico do sprememb vsebin, objavljenih na spletni strani www.planta.si.

 
Trudimo se, da bi spletna trgovina vključevala točne in ažurne informacije. Garancije na točnost informacij kljub vsemu ne dajemo, prav tako ne prevzemamo nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletne trgovine. Slike artiklov so simbolične in ne predstavljajo vedno dejanskega stanja kot so barve, dodatna oprema ipd..

Strinjanje s pogoji poslovanja

Ti splošni pogoji poslovanja veljajo za prodajo blaga in storitev, objavljenih na spletni strani www.planta.si, spletni trgovini podjetja SEME d.o.o., Tržaška cesta 135, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju trgovina planta.si). Z uporabo spletnega mesta se vsak uporabnik strinja, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja in da se z njimi v celoti strinja. Šteje se, da z oddajo naročila v kakršnikoli obliki v celoti sprejemate te splošne pogoje poslovanja.

 

Dostopnost informacij

Podjetje se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (telefon, e-pošta, naslov)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (slike  izdelkov so simbolične)
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem dobavnem roku)
  • pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo so jasno in nedvoumno določene (razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave)
  • načini plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Naročanje blaga in storitev

Minimalen znesek naročila je 9,00 EUR (z ddv).


V spletni trgovini planta.si. lahko blago in storitve naročite preko obrazca v spletni trgovini.


Pri naročilu preko obrazca na spletni strani je zaželjena navedba telefonske številke, na katero vas bomo brezplačno obveščali o poteku naročila (vsi prejeti SMSi so za vas brezplačni) in obvezna navedba maila, na katerega pošljemo potrdilo naročila. Glede odstopa od naročila glejte točko 7.
 
Račun oziroma pogodba se bo hranila na sedežu podjetja SEME d.o.o., Tržaška cesta 135, 1000 Ljubljana.

Postopek nakupa

Nakup: Na spletni strani planta.si opravite nakup tako, da napolnite košarico z izbranimi izdelki in količino. Potem kliknete “Na blagajno”. Preusmerjeni boste na stran, kjer v obrazec za naročilo vnesite svoje podatke, izberite možnost dostave in način plačila ter kliknete na gumb “Kupite sedaj”. 

Odpre se novo okno “Zaključek nakupa”. Vnesite svoje podatke in opravite HITER NAKUP. Če se želite REGISTRIRATI, obklukajte okence USTVARI RAČUN, v tem primeru bodo vaši podatki ostali shranjeni za vaš naslednji nakup. Ob naslednjem nakupu se lahko prijavite kot STALNA STRANKA.


Potrditev naročila: Ko oddate naročilo boste preusmerjeni na spletno stran s sporočilom, da je vaše naročilo sprejeto. Poleg tega boste na vpisani e-mail naslov dobili potrdilo o naročilu z vsemi podatki glede vrste izdelka, količine, zneska dostave in končne cene. V kolikor v roku 15 minut ne prejemete potrdila o naročilu, vaše naročilo ni bilo oddano.


Preklic naročila: Naročilo se smatra za potrjeno, če kupec naročila ne prekliče. Trgovina planta.si ob prejemu potrditve o naročilu pregleda stanje zalog oz. možnost dobave. Če artikla ni mogoče dobaviti v napisanem roku se kupca o tem obvesti na vpisano telefonsko številko oz. e-mail naslov. 

Kupec lahko prekliče naročilo tako, da odgovori na e-mail, ki ga je prejel ob naročilu oz. pokliče na telefonsko številko, objavljeno na spletni strani.


Odpošiljanje: Trgovina planta.si v najkrajšem možnem času odpošlje blago z izbrano metodo pošiljanja oziroma vas obvesti, kdaj lahko prevzamete paket, v kolikor ste izbrali osebni prevzem.
 
Spreminjanje naročila

Kupec lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni tako, da na spletni strani odda novo naročilo z novimi podatki, na e-mail naslov info@planta.si pa pošlje zahtevek za preklic prvega naročila. Kupec lahko naročilo prekliče ali spremeni tudi po telefonu ali na naš e-mail.

Cene in akcijske ponudbe

Vse cene, navedene na spletni strani, so izražene v evrih in že vključujejo DDV. Izdani račun vsebuje poleg cene izdelka tudi stroške pošiljanja v višini, navedeni na naročilnici. 

Akcijske ponudbe (popusti) so lahko tedenske ali dnevne, oblikujejo se v odvisnosti od povpraševanja in razpoložljivosti zalog. 
 
Podjetja oziroma zavezanci za DDV morajo pri naročilu predložiti identifikacijsko številko oziroma davčno številko. 

Cene veljajo od 1.11. 2020 do preklica oziroma sprememb.

Načini plačila

Izdelke lahko plačate na različne načine:

  • po povzetju (ni možno za dostavo na Hrvaško in druge države), 
  • po predračunu,
  • s kreditno kartico VISA ali Mastercard, 
  • s Paypal-om, 
  • ali ob osebnem prevzemu (z gotovino ali kartico). Osebni prevzem izdelkov je mogoč v trgovini Planta, na Tržaški 135 v Ljubljani, med delovniki od 10.00 do 19.00. in ob sobotah od 10.00 do 14.00.

Poštnina in dostava

Vsi naši paketi so diskretno zapakirani!

Poštnino vam zaračunamo skladno z veljavnim cenikom kuriske službe GLS.

Dostava po Sloveniji:

 

Poštnina za pakete do 20kg poslane v Slovenijo znaša 4,60 EUR.

  • Poštnina je brezplačna za nakupe nad 50,00 EUR in dostavo po Sloveniji ozirom za vsa naročila, ki jih osebno prevzamete v naši poslovalnici, trgovini Planta v Ljubljani.

 

Dostav v druge države EU:

  • Poštnina za pakete do 5kg poslane v druge države EU znaša 10,80 EUR. 
  • Pribitek za težje pakete: za vsakih 10kg znaša dodatnih 4,20 EUR.

 

Dostav v druge države, ki niso članice EU:

  • Poštnina za pakete do 5kg poslane v države, ki niso članice EU (izvoz) znaša 16,80 EUR.
  • Pribitek za pakete za vsakih 10kg znaša 8,20 EUR.
  • Zaradi izvoza iz EU, se stranki dodatno zaračuna carina, po trenutnem veljavnem GLS ceniku.

 

Če ste za dostavo izbrali GLS, je zaželjeno da v obrazec za naročilo vpišete svojo telefonsko številko, saj vas bo tako kurir lahko kontaktiral in dogovorili se boste za prevzem.


Naročila oddano do 11.00 ure,  bodo najverjetneje odposlane še isti dan in dostavljene naslednji delovni dan. Najkasneje pa v 3-5 delovnih dneh. Razen v primeru, da izdelka ni na zalogi, v takem primeru vas kontaktiramo na vaš telefon ali e-mail in skupaj se dogovorimo za optimalno rešitev.

Pridržek lastninske pravice

Pridržujemo si lastninsko pravico na prodanem blagu in storitvah, da ostanejo last podjetja SEME d.o.o. tudi potem, ko so vam izročeni, vse dokler kupnine zanje ne plačate v celoti.

Odstop od pogodbe in vračilo blaga

Naročilo blaga in storitev lahko kadarkoli, pred potrditvijo naročila, prekličete. 
 

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na elektronski naslov: info@planta.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket). Blago je treba vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
 
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
 
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil na izdelku popust, se na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, vrne le vplačani znesek.


Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe  oziroma vračilu izdelka. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun).

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Pravico do odstopa od pogodbe natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobno 43.č člen in 43.d člen).

Vračajočemu blagu mora biti priložena kopija računa ter vaši osebni podatki skupaj s številko osebnega bančnega računa, kamor vam vrnemo denar.

Če blago/storitve ne delujejo pravilno ali ne delujejo v skladu z vašimi pričakovanji, nam pišite na info@planta.si. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi blaga/storitev in poškodbam samega blaga ter morebitnim poškodbam drugih stvari.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

Uveljavljanje stvarne napake – garancija

Kot potrošnik imate pravico, da uveljavljate svoje pravice iz naslova stvarne napake ob upoštevanju določil Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, s spremembami, dopolnitvami in popravki).
 
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
 

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar uročena.
 
Napaka na izdelku je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela …) garancija ne velja. Prav tako garancije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju ali pri uporabi neoriginalnih elementov. 



Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
 
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar uročena.
 
Kupec lahko zahteva po lastni izbiri:

  • Odpravo napake
  • Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • Zamenjavo blaga
  • Vračilo plačanega zneska

Če menite, da ima kupljen izdelek stvarno napako, nas čim prej kontaktirajte na info@planta.si in priložite vaš račun ali številko naročila. V najkrajšem možnem času vas bomo kontaktirali in se dogovorili o skupni rešitvi.
 
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik podjetje v obvestiti o napaki, natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. 
 
Če napaka ni sporna, mora podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 21 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora podjetje v roku 8 dni podati potrošniku pisni odgovor.
 


Pravico uveljavljanja stvarne napake natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobneje od 37. člena naprej).

Odgovornost

Za zaplete in težave, ki bi lahko nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga/storitev, podjetje SEME d.o.o. ne odgovarja. Prav tako zaposleni niso pristojni za osebno reševanje morebitnih težav glede uporabe blaga/storitev. 
 
Podjetje SEME d.o.o., ni odgovorno za morebitne občasne težave pri delovanju spletne strani www.planta.si,  morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij.
 
Podjetje SEME d.o.o. si pridržuje pravico od odstopa pogodbe oz. realizacije naročila v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih podjetje SEME d.o.o. ne bi pristala na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.
 
Komunikacija poteka izključno preko elektronske pošte.

Pritožbe in spori

SEME d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje SEME d.o.o. se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe lahko oddate pisno po elektronski pošti na naslov: info@planta.si. Podjetje bo v treh delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo, sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo in ga vseskozi obveščalo o poteku postopka. 

Podjetje SEME d.o.o. si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Če to iz katerega koli razloga ni mogoče, se spori rešujejo na pristojnem sodišču v Ljubljani.

Piškotki in oglaševanje

Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki se shranijo na vaš računalnik ob obisku našega spletnega mesta in ne škodijo vaši strojni ali programski opremi. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga ima uporabnik – ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči. 
 
Piškotki niso škodljivi in so vedno časovno omejeni.
 
Uporabo piškotkov v Evropski uniji (EU) določa Direktiva o zasebnosti in elektronskih komunikacijah 2002/58/ES, katere člen, ki se nanaša na piškotke in podobne tehnologije, je bil spremenjen z Direktivo 136/2009.
 
V slovenski zakonodaji uporabo piškotkov določa Zakon o elektronskih komunikacijah oziroma ZEKom-1 (Uradni list št. 109/2012), katerega 157. člen predstavlja pravno osnovo za skrb za zasebnost uporabnikov spleta.
 
Spletna stran www.planta.si za delovanje strani uporablja piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov, spremljajo pa aktivnosti obiskovalcev in zanimanje z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo spletne strani obiskovalci soglašajo z njihovo uporabo.

Varovanje osebnih podatkov

Splošno
 
Podjetje se zavezuje, da bo varovalo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine. Zbrane osebne podatke bo Podjetje uporabljalo izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Podjetje spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storilo vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu podjetje posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja.
 
Posredovanje uporabnikovih osebnih podatkov podjetju je v določenih primerih nujno, da lahko obdelovalec kot ponudnik izpolnjuje svoje pogodbene obveznosti do uporabnika. Ponudnik zbrane osebne podatke trajno varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).
 
Uporaba osebnih podatkov
 
Podjetje za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek
  • naslove za dostavo
  • firmo oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba)
  • davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba)
  • naslov elektronske pošte (uporabniško ime)
  • geslo v šifrirani obliki
  • kontaktno telefonsko številko
  • državo bivanja
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu

 
Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, podjetje ne odgovarja.
Podatkov ponudnik ne posreduje tretjim osebam, razen pogodbenim izvajalcem, s katerimi ima ponudnik sklenjeno pogodbo o varovanju osebnih podatkov in ki so pogodbeno zavezani k istim standardom varovanja osebnih podatkov kot ponudnik.
Ponudnik osebne podatke zbira z izrecno privolitvijo oz. soglasjem posameznikov. Soglasja hrani skupaj z njihovo vsebino in vsebino obrazca, s katerim so bila dobljena. 
Zbirke osebnih podatkov ponudnik hrani na območju Republike Slovenije ter jih ne iznaša v druge države.

 

Namen uporabe

Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne strani www.planta.si za namen izvedbe spletnega nakupa, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila.

Soglasje k hrambi, obdelavi in posredovanju osebnih podatkov s sodelovanjem v nagradnih igrah ali naročilu na novice preko elektronske pošte, uporabnik dovoljuje podjetju SEME d.o.o. obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. S podanim soglasjem uporabnik dovoljuje podjetju SEME d.o.o., da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje novic preko elektronske pošte, telefonske številke ali GmailChat in drugega oglasnega gradiva, obveščanju uporabnikov o storitvah spletnega centra www.planta.si in podjetja SEME d.o.o. ter povezanih oseb in za druge oblike uporabe posredovanih podatkov, v katere uporabnik spletne strani posebej privoli.


Navedene podatke lahko podjetje SEME d.o.o., obdeluje za lastne potrebe do preklica privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze, sicer pa le toliko časa, kolikor je nujno potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili podatki zbrani, tj. 3 mesece za udeležence nagradnih iger, 10 let za zmagovalce nagradnih iger ter do odjave naročnika na novice, oziroma dokler upravljavec ne preneha s svojo dejavnostjo na trgu. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v bazi podatkov.

 

Od prejemanja sporočil preko posameznih komunikacijskih kanalov se lahko posameznik kadar koli odjavi, tako da nam pošlje mail na info@planta.si  z  naslovom: “ODJAVA-elektronsko obveščanje”.

  
Izvajanje politike zasebnosti

Podjetje ima, skladno z Zakonom o varovanju osebnih podatkov, varovanje osebnih podatkov urejeno s Pravilnikom o varovanju osebnih podatkov.
Vse pri podjetju redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z določili Pravilnika o varovanju osebnih podatkov in z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s podjetjem.
 
Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo sporočijo preklic registracije. Pred podajo izjave o preklicu registracije mora uporabnik podjetju poravnati vse še neporavnane obveznosti iz naslova opravljenih nakupov v spletni trgovini. Podjetje bo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine v okviru te politike zasebnosti varovalo tudi v primeru preklica registracije.
 
Varstvo otrok
 S seznanitvijo in sprejemom teh splošnih pogojev poslovanja uporabnik spletne trgovine planta.si podaja izjavo:

    • da je polnoletna oseba, starejša od 18 let in da odgovarja za svoja dejanja,
    • da ni duševno bolna oseba, oseba z začasno duševno motnjo, hujšo duševno zaostalostjo ali v postopku odvajanja odvisnosti ali rehabilitacije.

 

Pravica do obveščanja in izbrisa
 
Pravico imate do informacij o vaših osebnih podatkih, s katerimi razpolagamo, kot tudi pravico do izbrisa teh podatkov.

 
Obvestila o stanju naročila: Pridržujemo si pravico, da vas na e-mail oz telefonsko številko , ki ste jo vpisali v postopku naročila, obvestimo da je naročilo pripravljeno za osebni prevzem. Če artikli za osebni prevzem niso bili prevzeti več kot 5 dni, si pridržujemo pravico klica na posredovano telefonsko številko, kot opomnik za prevzem artiklov.

Iz baze prejemnikov obvestil se lahko kadarkoli odjavite s sporočilom na info@planta.si ali s klikom na povezavo »Odjavi tukaj« na dnu promocijskih elektronskih sporočil.
 
Vsak posameznik, katerega ponudnik zbira, hrani in obdeluje njegove osebne podatke, ima glede teh podatkov naslednje pravice:

  • Pravica do pozabe – v kolikor posameznik ne želi več, da se njegovi osebni podatki, ki jih hrani in obdeluje obdelovalec obdelujejo in ob pogoju, da ni zakonitih razlogov za njihovo nadaljnjo hrambo, bo lahko od obdelovalca kadarkoli zahteva, da se njegovi podatki zbrišejo.
  • Pravica vedeti, kako dolgo se hranijo osebni podatki.
  • Pravica zahtevati popravek, izbris ali vložiti pritožbo.
  • Pravica do prenosljivosti – posameznik lahko, v kolikor to želi, lahko od obdelovalca zahteva, da mu zagotovi osebne podatke v zvezi z njim, ki jih je posredoval upravljavcu, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki.
  • Pravica do pravnega sredstva in sankcije – posameznik ima pravico vložiti pritožbo pri nadzornem organu, pa tudi pravico do pravnih sredstev zoper odločitev nadzornega organa ali v primeru neukrepanja nadzornega organa, pravico do odškodnine in odgovornosti.
  • Pravica ne biti podvržen ukrepom, ki izhajajo zgolj iz profiliranja, analize ali predvidevanj z uporabo avtomatiziranih sredstev obdelave.
  • Pravica do umika soglasja – posameznik ima pravico do umika soglasja za nadaljnjo obdelavo osebnih podatkov, posebej v primeru neposrednega trženja

Postopek uveljavljanja pravic

Seznanjen sem, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovim v pisni obliki na upravljavca, in sicer na elektronski naslov info@planta.si.

Seznanjen sem, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od mene zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati.
Seznanjen sem, da mora upravljavec na mojo zahtevo, s katero uveljavljam svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.

Podjetje osebne podatke posameznika hrani do preklica soglasja za hranjenje in obdelavo podatkov posameznika. Uporabnik lahko prekliče soglasje za prejemanje elektronskih sporočil (kar stori s pisno zahtevo ponudniku na elektronski naslov info@planta.si) ali zahteva, da podjetje njegove osebne podatke nemudoma učinkovito in trajno izbriše, tako da v celoti izbriše uporabnikov uporabniški profil pri ponudniku.

Dodatno

Podjetje je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, zavezan k varovanju osebnih podatkov uporabnikov njegove spletne trgovine. Podjetje ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov podjetja.

Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob prijavi v spletno trgovino, kot tudi ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino naročil, bodo varovani v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Podjetje teh podatkov ne bo uporabilo v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi. Podjetje podatkov uporabnikov ne bo uporabilo za pošiljanje promocijske elektronske pošte ali drugega nezaželenega promocijskega materiala, razen za pošiljanje tistih promocijskih obvestil, na katere se bo uporabnik naročil oz. s katerimi bo izrecno soglašal. Podjetje lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.

Dostavni službi bo podjetje zaupalo le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov (podatki o prejemniku in naslov za dostavo). Prek elektronske pošte bo podjetje stopilo v stik z uporabnikom, če bo to potrebno za izvedbo nakupa v spletni trgovini, prek kontaktne telefonske številke pa le, če bo v postopku registracije oz. nakupa v spletni trgovini prišlo do težav.