Spletna trgovina PLANTA.si vam omogoča enostaven nakup 24 ur na dan, vse dni v letu. Brskajte med aktualno ponudbo kakovostnih tehničnih, vrtnarskih in drugih izdelkov za urbano vrtnarjenje in trajnostnih konopljinih izdelkov.
S trgovino PLANTA.si (v nadaljevanju trgovina) upravlja podjetje SEME d.o.o., ponudnik storitve e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik).
Podatki o podjetju:
SEME d.o.o.
Tržaška 135
1000 Ljubljana
Slovenija
Poslovalnica:
PLANTA Shop
Tržaška 135
1000 Ljubljana
Slovenija
Podjetje je davčni zavezanec in je registrirano pod številko vložka Srg 2015/9068, ki ga je izdalo Okrožno sodišče v Ljubljani.
Davčna številka podjetja: SI25309153,
Matična številka podjetja: 6791743000.
Tekoči račun podjetja je odprt pri banki DELAVSKA HRANILNICA d.d., v Ljubljani.
IBAN: SI56 610000010076513, SWIFT/BIC KODE: HDELSI22
SEME d.o.o. si pridržuje pravico do sprememb vsebin, objavljenih na spletni strani www.planta.si.
Trudimo se, da bi spletna trgovina vključevala točne in ažurne informacije. Garancije na točnost informacij kljub vsemu ne dajemo, prav tako ne prevzemamo nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletne trgovine. Slike artiklov so simbolične in ne predstavljajo vedno dejanskega stanja kot so barve, dodatna oprema ipd.
Strinjanje s pogoji poslovanja
Ti splošni pogoji poslovanja veljajo za prodajo blaga in storitev, objavljenih na spletni strani www.planta.si, spletni trgovini podjetja SEME d.o.o., Tržaška cesta 135, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju trgovina planta.si). Z uporabo spletnega mesta se vsak uporabnik strinja, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja in da se z njimi v celoti strinja. Šteje se, da z oddajo naročila v kakršnikoli obliki v celoti sprejemate te splošne pogoje poslovanja.
Dostopnost informacij
Podjetje se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (telefon, e-pošta, naslov)
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (slike izdelkov so simbolične)
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem dobavnem roku)
- pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave)
- vse cene so jasno in nedvoumno določene (razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave)
- načini plačila in dostave
- časovno veljavnost ponudbe
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Naročanje blaga in storitev
Minimalen znesek naročila je 9,00 EUR (z ddv). V spletni trgovini planta.si. lahko blago in storitve naročite preko obrazca v spletni trgovini.
Pri naročilu preko obrazca na spletni strani je zaželjena telefonske številke, na katero vas bomo brezplačno obveščali o poteku naročila in dostavi (vsi prejeti SMSi so za vas brezplačni) in obvezna navedba maila, na katerega pošljemo potrdilo naročila. Glede odstopa od naročila glejte točko 7.
Račun oziroma pogodba se bo hranila na sedežu podjetja SEME d.o.o., Tržaška cesta 135, 1000 Ljubljana.
Postopek nakupa
Nakup: Na spletni strani planta.si opravite nakup tako, da napolnite košarico z izbranimi izdelki in količino. Potem kliknete “Na blagajno”. Preusmerjeni boste na stran, kjer v obrazec za naročilo vnesite svoje podatke, izberite možnost dostave in način plačila ter kliknete na gumb “Kupite sedaj”.
Odpre se novo okno “Zaključek nakupa”. Vnesite svoje podatke in opravite HITER NAKUP. Če se želite REGISTRIRATI, obklukajte okence USTVARI RAČUN, v tem primeru bodo vaši podatki ostali shranjeni za vaš naslednji nakup. Ob naslednjem nakupu se lahko prijavite kot STALNA STRANKA.
Potrditev naročila: Ko oddate naročilo boste preusmerjeni na spletno stran s sporočilom, da je vaše naročilo sprejeto. Poleg tega boste na vpisani e-mail naslov dobili potrdilo o naročilu z vsemi podatki glede vrste izdelka, količine, zneska dostave in končne cene. V kolikor v roku 15 minut ne prejemete potrdila o naročilu, vaše naročilo ni bilo oddano.
Preklic naročila: Naročilo se smatra za potrjeno, če kupec naročila ne prekliče. Trgovina planta.si ob prejemu potrditve o naročilu pregleda stanje zalog oz. možnost dobave. Če artikla ni mogoče dobaviti v napisanem roku se kupca o tem obvesti na vpisano telefonsko številko oz. e-mail naslov.
Kupec lahko prekliče naročilo tako, da odgovori na e-mail, ki ga je prejel ob naročilu oz. pokliče na telefonsko številko, objavljeno na spletni strani.
Odpošiljanje: Trgovina planta.si v najkrajšem možnem času odpošlje blago z izbrano metodo pošiljanja oziroma vas obvesti, kdaj lahko prevzamete paket, v kolikor ste izbrali osebni prevzem.
Spreminjanje naročila
Kupec lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni tako, da na spletni strani odda novo naročilo z novimi podatki, na e-mail naslov info@planta.si pa pošlje zahtevek za preklic oz. spremembo prvega naročila. Kupec lahko naročilo prekliče ali spremeni tudi po telefonu ali na naš e-mail. Ko kupec naročilo prekliče je o tem obveščen na e-mail.
Cene in akcijske ponudbe
Vse cene, navedene na spletni strani, so izražene v evrih in že vključujejo DDV. Ne vsebujejo pa poštnine, le ta se zaračuna v predzadnjem koraku. Izdani račun vsebuje poleg cene izdelka tudi stroške pošiljanja v višini, navedeni na naročilnici.
Akcijske ponudbe (popusti) so lahko mesečne, tedenske ali dnevne , oblikujejo se v odvisnosti od povpraševanja in razpoložljivosti zalog. Akcijske cene v spletni niso eneke akcijam v fizični trgovini.
Podjetja oziroma zavezanci za DDV morajo pri naročilu predložiti identifikacijsko številko oziroma davčno številko.
Cene veljajo od 1.6. 2023 do preklica oziroma sprememb.
Načini plačila
Izdelke lahko plačate na različne načine:
- po povzetju (možno samo po Sloveniji),
- po predračunu,
- s kreditno kartico VISA ali Mastercard,
- s Paypal-om,
- ali ob osebnem prevzemu (z gotovino ali kartico). Osebni prevzem izdelkov je mogoč v trgovini Planta, na Tržaški 135 v Ljubljani, med delovniki od 10.00 do 19.00. in ob sobotah od 10.00 do 14.00.
Poštnina in dostava
Vsi naši paketi so diskretno zapakirani!
Poštnino vam zaračunamo skladno z veljavnim cenikom kuriske službe GLS oz. Pošte Slovenije.
Stranka za dostavo po Sloveniji lahko izbere med kurirsko službo GLS ali Pošto Slovenije.
Poštnina za pakete do 20kg poslane v Slovenijo z GLS znašajo 5,61 EUR.
- Pribitek za težje pakete (substrati, večje količine gnojil,…): za vsakih 10kg znaša dodatnih 3,05 EUR.
- Poštnina je brezplačna za vsa naročila, ki jih osebno prevzamete v naši poslovalnici, trgovini Planta v Ljubljani.
Poštnina za pakete do 20kg poslane v Slovenijo s Pošto Slovenije znašajo 7,32 EUR.
- Pribitek za težje pakete (substrati, večje količine gnojil,…): za vsakih 10kg znaša dodatnih 3,05 EUR.
- Poštnina je brezplačna za vsa naročila, ki jih osebno prevzamete v naši poslovalnici, trgovini Planta v Ljubljani.
Dostav v druge države EU:
- Poštnina za pakete v druge države EU znaša 10,80 EUR.
- Pribitek za težje pakete (substrati, večje količine gnojil,…): za vsakih 10kg znaša dodatnih 3,05 EUR.
Dostav v druge države, ki niso članice EU:
- Poštnina za pakete od 5kg-10kg poslane v države, ki niso članice EU (izvoz) znaša 16,80 EUR.
- Pribitek za pakete za vsakih 10kg znaša 8,20 EUR.
- Zaradi izvoza iz EU, se stranki dodatno zaračuna carina skladno z veljavnim cenikom kurirske službe stranka sama krije stroške carinjenja.
Dodatne informacije gled pošiljanja po Sloveniji:
- Če ste za dostavo izbrali GLS ali Pošto Slovenije, je zaželjeno da v obrazec za naročilo vpišete tudi svojo telefonsko številko, saj vas bo tako kurir lahko kontaktiral in dogovorili se boste za prevzem, preko brezplačnega SMs sporočila boste obveščeni o podrobnostih vašega paketa.
- V kolikor vam GLS kurir ne more vročiti paketa, vas bo ta čakal v paketomatu, kjer je plačilo odkupnine možno samo s plačilni kartico!
- Prednosti izbire storitev dostave Pošte Slovenije so, da lahko paket enostavno prevzamete na vaši najbližji poslovalnici.
Naročila oddano do 9.00 ure, bodo najverjetneje odposlane še isti dan in dostavljene naslednji delovni dan. Najkasneje pa v 3-5 delovnih dneh. Razen v primeru, da izdelka slučajno ni na zalogi, v takem primeru vas kontaktiramo na vaš telefon ali e-mail in skupaj se dogovorimo za optimalno rešitev.
Pridržek lastninske pravice
Pridržujemo si lastninsko pravico na prodanem blagu in storitvah, da ostanejo last podjetja SEME d.o.o. tudi potem, ko so vam izročeni, vse dokler kupnine zanje ne plačate v celoti.
Odstop od pogodbe in vračilo blaga
Naročilo blaga in storitev lahko kadarkoli, pred potrditvijo naročila, prekličete.
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na elektronski naslov: info@planta.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket). Blago je treba vrniti prodajalcu, v nepoškodovani originalni embalaži in neuporabljeno, najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil na izdelku popust, se na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, vrne le vplačani znesek.
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe oziroma vračilu izdelka. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun).
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Pravico do odstopa od pogodbe natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobno 43.č člen in 43.d člen).
Vračajočemu blagu mora biti priložena kopija računa ter vaši osebni podatki skupaj s številko osebnega bančnega računa, kamor vam vrnemo denar.
Če blago/storitve ne delujejo pravilno ali ne delujejo v skladu z vašimi pričakovanji, nam pišite na info@planta.si. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi blaga/storitev in poškodbam samega blaga ter morebitnim poškodbam drugih stvari.
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.
Uveljavljanje stvarne napake – garancija
Kot potrošnik imate pravico, da uveljavljate svoje pravice iz naslova stvarne napake ob upoštevanju določil Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, s spremembami, dopolnitvami in popravki).
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar uročena.
Napaka na izdelku je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela …) garancija ne velja. Prav tako garancije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju ali pri uporabi neoriginalnih elementov.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar uročena.
Kupec lahko zahteva po lastni izbiri:
- Odpravo napake
- Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
- Zamenjavo blaga
- Vračilo plačanega zneska
Če menite, da ima kupljen izdelek stvarno napako, nas čim prej kontaktirajte na info@planta.si in priložite vaš račun ali številko naročila. V najkrajšem možnem času vas bomo kontaktirali in se dogovorili o skupni rešitvi.
Ali izpolnite obrazec za REKLAMACIJO.
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik podjetje v obvestiti o napaki, natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda.
Če napaka ni sporna, mora podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 21 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora podjetje v roku 8 dni podati potrošniku pisni odgovor.
Pravico uveljavljanja stvarne napake natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobneje od 37. člena naprej).
Odgovornost
Za zaplete in težave, ki bi lahko nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga/storitev, podjetje SEME d.o.o. ne odgovarja. Prav tako zaposleni niso pristojni za osebno reševanje morebitnih težav glede uporabe blaga/storitev.
Podjetje SEME d.o.o., ni odgovorno za morebitne občasne težave pri delovanju spletne strani www.planta.si, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij.
Podjetje SEME d.o.o. si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe oz. realizacije naročila v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih podjetje SEME d.o.o. ne bi pristalo na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.
Komunikacija poteka izključno preko elektronske pošte.
Pritožbe in spori
SEME d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje SEME d.o.o. se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe lahko oddate pisno po elektronski pošti na naslov: info@planta.si. Podjetje bo v treh delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo, sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo in ga vseskozi obveščalo o poteku postopka.
Podjetje SEME d.o.o. si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Če to iz katerega koli razloga ni mogoče, se spori rešujejo na pristojnem sodišču v Ljubljani.
Piškotki in oglaševanje
Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki se shranijo na vaš računalnik ob obisku našega spletnega mesta in ne škodijo vaši strojni ali programski opremi. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga ima uporabnik – ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči.
Piškotki niso škodljivi in so vedno časovno omejeni.
Uporabo piškotkov v Evropski uniji (EU) določa Direktiva o zasebnosti in elektronskih komunikacijah 2002/58/ES, katere člen, ki se nanaša na piškotke in podobne tehnologije, je bil spremenjen z Direktivo 136/2009.
V slovenski zakonodaji uporabo piškotkov določa Zakon o elektronskih komunikacijah oziroma ZEKom-1 (Uradni list št. 109/2012), katerega 157. člen predstavlja pravno osnovo za skrb za zasebnost uporabnikov spleta.
Spletna stran www.planta.si za delovanje strani uporablja piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov, spremljajo pa aktivnosti obiskovalcev in zanimanje z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo spletne strani obiskovalci soglašajo z njihovo uporabo. Več o varovanju osebnih podatkov si priberite na strani Politika zasebnost in varstvo osebnih podatkov